THEETEAM بر روی چالش ICE BUCKET باقی می ماند

TheeDesign Studio به تازگی توسط یکی از شرکتهای ما در چالش یخ سطل ALS شرکت کرد. تیم ما بعدازظهر دیروز برای برپائی چالش و حمایت از انجمن ALS مونتاژ کرد.

چالش BUCKET ICS ALS

ALS Ice Bucket Challenge با ایالات متحده در سراسر کشور، از جمله مشهور مانند جاستین تیمبرلیک، مارتا استوارت، و پرزیدنت اوباما، چالش یاب ایالات متحده را آب گرفت. ALS Ice Bucket Challenge مستلزم شرکتی است که خود را با یک سطل آب یخ سرد بپوشاند و سپس سه نفر را برای انجام این کار به چالش کشیده یا 100 دلار به انجمن ALS در 24 ساعت آینده تحویل دهد.


تیم ما بعدازظهر دیروز یخ بسکتبال Ice Bucket Challenge را پس از اینکه یکی از اعضای تیم ما خود را فراخواند، به دست آورد. ما این چالش را قبول کردیم و همه را برای شرکت در جمع جمع کردیم.


ما تصمیم گرفتیم به چالش کشیدن سطل یخ ALS بر روی Atlantic BT، Coalmarch و Capstrat برسیم. آنها 24 ساعت دیگر به شرکت یا اهداء 100 دلار به انجمن ALS می پردازند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم آیا آنها برای آن کار می کنند؟


TheeDesign علاوه بر شرکت در چالش، کمک مالی به انجمن ALS نیز می کند.

  چی هست؟

اسکلروز جانبی جانبی آمیوتروفیک (ALS) که معمولا به عنوان بیماری لو Gehrig شناخته می شود، یک بیماری پیشرفته است که بر سلول های عصبی مغز و نخاع تأثیر می گذارد. این بیماری بر توانایی مغز برای ایجاد و کنترل حرکت عضلانی تأثیر می گذارد و باعث می شود بیماران با مراحل بعد ALS کاملا فلج شوند.


هیچ درمان برای ALS وجود ندارد، اگر چه یک داروی تایید شده توسط FDA وجود دارد که پیشرفت بیماری را مهار می کند و به مردم کمک می کند که به همان اندازه استقلال و طولانی مدت بقا را حفظ کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ALS و یا کمک به انجمن ALS، لطفا ASLA.org مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.